آیا در نوشتن رزومه برای آلمان از عکس استفاده کنیم؟

با تقویم یار نگرانی بابت زمان، تاریخ و تبدیل آن ها نداشته باشید.

اشنایی با اصول حسابداری8
اکسپندینگ فایل
چرا به نرم افزار دبیرخانه نیاز داریم و مزایای آن چیست؟8
ERP ابری در آینده به کدام سو می‌رود؟7
تعریف IFRS و …7
اشنایی با ابزار های مالی و … با یار10

آیا در نوشتن رزومه برای آلمان از عکس استفاده کنیم؟

آیا در نوشتن رزومه برای آلمان از عکس استفاده کنیم؟
دقت داشته باشید راجع به کشور آلمان، طبق قوانین حریم خصوصی شهروندان، کارفرمایان و شرکت های آلمانی اجازه درخواست عکس و رزومه عکس دار را از متقاضیان کار و استخدام ندارند، اما با این حال مدیران شرکت ها تمایل دارند که برای آن ها رزومه عکس دار ارسال کنید.
پس اگر راجع به نوشتن رزومه برای آلمان و اصول و استاندارد های رزومه نویسی آلمانی جستجو کردید و نمونه رزومه های آلمانی بدون عکس برای شما نمایش داده شد، این نکته را به یاد آورید که استفاده از رزومه عکس دار یک قانون نانوشته بین کارفرمایان و کارجویان آلمانی است و شما نیز باید برای موفقیت در مسیر اپلای و مهاجرت کاری و انتخاب شدن رزومه خوب تان، قواعد بازی را رعایت کنید و از رزومه عکس دار برای جلب نظر کارفرما و استخدام کننده ی آلمانی استفاده کنید.
نظر کارفرمایان موافق رزومه عکس دار این است که تصویر فرد متقاضی کار در رزومه، می تواند ارائه بهتری از شخصیت فرد درخواست کننده ی کار بدهد و ارتباط برقرار کردن با شخصی که رزومه ای عکس دار ارسال کرده بسیار آسان تر از برقراری ارتباط با رزومه هایی است که صرفا با عبارات و کلمات پر شده و برای شرکت آن ها ارسال شده اند.

به روز ترین تقویم آنلاین در سایت یار 
برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبیرخانه یا نرم افزار فکس کافیست وارد سایت یار شوید.
 

بهترین شهرها برای بازدید در آلمان

خیلی خب! بیشتر از این منتظرتان نمی گذاریم و شروع به بررسی ۳۴ مورد از بهترین و زیباترین شهرهای آلمان می کنیم.

به روز رسانی: این لیست در فواصل زمانی مختلف به روز رسانی می شود. آخرین به روز رسانی در سال ۲۰۲۰ انجام گرفته است.

۱-هایدلبرگ (Heidelberg)

هایدلبرگ یکی از عاشقانه ترین و رمانتیک ترین شهرهای آلمان است. این شهر نه فقط الان بلکه سال های زیادی میزبان دوران رومانتیک فلسفه و ادبیات آلمانی بوده و طیف گسترده ای از شاعران مشهور در این شهر زندگی می کردند.

علاوه بر اینکه قدیمی ترین دانشگاه کشور آلمان در شهر هایدلبرگ قرار دارد، این شهر مکان های جالب و دیدنی دیگری هم دارد؛ مثل یک قلعه، یک شهر قدیمی زیبا و یکی از معروف ترین نمایشگاه های قرون وسطایی.

با توجه به سابقه رمانتیک بودن هایدلبرگ آلمانی ها، پس اصلا جای تعجب نیست که چرا آهنگ “I lost my heart in Heidelberg” (من قلبم رو در هایدلبرگ باختم) ساخته شده.

جاذبه های دیدنی آلمانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.